akU bEnci AkU!!

Monday, May 30, 2011

akU kE yg b0dooh??

aku ni xtaw lar,bebal ke bodoh ke bebal..aku da byk kali kot kne cmni,.pastu aku marah pastu org mintak maaf pastu aku kesian,pastu orang wat balek,pastu aku sedey,pastu orang mintak maaf pastu aku kesian pastu orang wat balek pastu aku kesian pastu aku sedey,..bape byk pastu aku pon xtaw,huh!..lelaki memang sukar dpercayai even dy alim cam ustaz ek?? ke sb dy alim2 kuceng sahaje??,.dah taw aku ni manusie yg dlam kateg0ri yg kuat jeles n cpt mrh,so,perlukah dy msg dgn pompuan lain dlm keadaan yg mencurigakan?siap pgil cayam2 lagik,ingat aku ni tunggul?ke smpah?ley campak kt mne2?aku ni manusie yg Allah cipta yg ade hati n perasaan yg sensetif 0K!!.. kalo rase nk mgatal dgn orang len,ckp awal2 ok,xyah buang mase n tenaga aku yg xbyk nih,.bek aku save t0k bakal suami aku,prektis jd istri yg setia n pnyayang.juz for him..i didnt nid som1 yg didnt nid me!!
ko wat mimi marah n sdey lagik,miow gigit tlinge ko smpai putus..( miow syg mimi)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.