akU bEnci AkU!!

Saturday, April 16, 2011

sakEt pAlE o sAkEt hAti!

Currently at Melaka Tengah skang. aku nih xtaw nk ckp cne,aku dtg niat nk blajo,bkn nk bfoya2,dahla td nga syok2 nek moto dgn membe aku,bapak aku kol. xpasal2 aku kne fire,panas gak telinge dgr dy mrh2,adoiiiyai...sabo jela. aku demikian trus je post kt fb luahan hatiku ini,haha..aku bkn pe,korg rase aku slh sgtkah? aku da gtaw awal2 kt mak aku nk g ari jumaat. demikian lah ari jumaat tu aku kne siap kan project FAR400 aku,tgesa2 siap brg trus g bas stand Dungun. Bertolak lak tgh mlm smpai subuh,sah2 aku lupe nk msg mak aku gtaw nk bertolak n time da smpai tuh..huu,xpasai2 td ayah aku kol mrh2 sb aku xgtaw pape. Aku pn ckp r,aku tlupe..pastu dy warning,pasni dy xnak bagi da aku g mane2,.iskh3 sian kat aku yg tidak sengaje ini,s0ob3..:(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.