akU bEnci AkU!!

Tuesday, April 19, 2011

apo lah naseb badan.. :(

                 haha,.tu jek aku mampu wat ble taw aku n kwn aku,ctsue terlepas bas..gelak3,.mlm td pnye cite,effects till pg td,huhu. kisahnye bermula, bila afiq putih n afiq itam dpt taw aku n ctsue ade kt melake. dorg pon ajak la g tgk wayang, dorang nk tgk cite omputih, scream 4, dsebabkan aku ske cite cine aku ajak tgk tgk cite mandarin.,"THE GHOST MUST BE CRAZY" .. Afiq pon stuju jela sb dorang kte sb aku dtg dri jauh, aku pon pesan dari awal,korang xsedap jgn lah slahkan aku k0t. yg klaka,time nk masuk, kitorg je mlayu,yg lain korang pon mest dpt agak kan sape,haha,.malu giler,.citer lom lg stat,afiqs 2 ekor tu da stat gelak,agak kurang aja la sb dorang"nganjeng" aku,haha,.sb aku kate cite tu konpem lawak. pastu stat je cite,dorang da stat gelak..si sahara yg gelak paling kuat dlm pggung tu aku ase,.kalah cine2 yg tgk citer dorg tuh. tp yg aku agak terkilan sket,sb x xpect tu citer cine Singapore,haha,.bapak lawak,ade kua dialog mlayu bagai..n aku ase mest kwn2 aku mimpi ngeri mlm td,sb tgk dlm cite tu ade hantu bapok,hahaha,geli nk mampus, hantu pon ade bapok,.suare jantan,geli nk mampus kitorg,geliii!!!
                otw blk,ctsue nk sgt tgk pondan,so,afiq round 3x kot cri,.las2 jumpe,haha,.kitorg pon trus blk pas mkn. smapi2 uma,da lam kol 2 kot,tgk2 kunci x bwk,amik ko,da la xde org kt umah. sahara pon dok korek2 gune kad,.cam pencuri dah aku rase,haha..las2 kol la bapak dy suh dtg,anta kunci,cuak gak tkot kne mrh,haha..masuk2 trus tdo xsedar dunie,.bgun2 da kol 8 lbey,.haha,.mang x sempat da bas,.bli tket bas mlm la jwb nye,.huwaaaaaaa,.mak nk blk dungun,.(motif)..

            

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.